مقایسه استفاده از نرم افزار تلفن گویا با تلفنهای سنترال

وصال , گویا , تلفن , خرید , تهیه , نرم افزار , راه اندازی , تلفن گویا , جدید , نسل , امکانات , فوق العاده , کامل , منحصر , به ,

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 47
بازدید دیروز : 5
بازدید هفته : 105
بازدید ماه : 104
بازدید کل : 10727
تعداد مطالب : 9
تعداد نظرات : 0
تعداد آنلاین : 1



RSS

نرم افزار تلفن گویای وصال
بهترین و کاملترین نرم افزارهای ارتباطی و تلفن گویا

یک شنبه 12 آبان 1392

مقایسه استفاده از نرم افزار تلفن گویا با تلفنهای سنترال

اما این موارد که به ذهن بسیاری از کاربران خطور می کند، در بسیاری از موارد منطقی نبوده و تنها یک تفکر نادرست در مورد تلفن گویا می باشد که در ادامه توضیحات بیشتر را خواهم داد.

درست است که استفاده از کامپیوتر برای تلفن گویا مستلزم اختصاص یک کامپیوتر به سیستم می باشد ولی با توجه به مزایایی که در قبال این مسئله شامل کاربر می شود، نسبت به نوع دیگر ترجیح دارد. هر چند بسیاری از اشکالات وارده به سیستم های با کامپیوتر، اصلا وارد نبوده و تنها یک برداشت اشتباه می باشد.

بعنوان مثال ترس از استهلاک دستگاه به علت روشن ماندن زیاد تنها یک برداشت اشتباه است. بطوری که صدمه ای که سخت افزار کامپیوتر در هنگام روشن و خاموش شدن می بیند، بسیار بیشتر از روشن ماندن کامپیوتر برای مدت زمان طولانی است. چرا که این قطع و وصل برق، فشار شدیدی را به سخت افزار وارد می آورد.ازاین رو سرورهای بانکی ، دانشگاهی، مراکز Isp و ... به صورت مداوم روشن هستند بدون اینکه کوچکترین آسیبی به آنها وارد شود این مسئله مورد تأیید تمامی متخصصان الکترونیک می باشد.

دلیل دیگر که بعنوان اشکال مطرح می شود، مصرف برق زیاد توسط کامپیوتر است که این دلیل نیز وارد نمی باشد؛ به دو دلیل: 1- اکثر برق مصرفی کامپیوتر متعلق به کارت گرافیک ، مانیتور و اسپیکر است و برای کارکرد تلفن گویا نیازی به روشن نگاه داشتن هیچکدام نمی باشد. در ضمن برق مصرفی کیس به تنهایی کمتر از 50 وات میباشد. (مودم ، فن، هارد ف پورتها و ...). 2- میزان برق مصرفی کامپیوتر در زمان های مختلف متفاوت است و در زمانیکه کامپیوتر در حال کار با حداقل کارایی است، برق مصرفی آن کاهش می یابد. بعنوان مثال کارت گرافیک در زمان کار برای نمایش یک بازی سنگین، برق بسیار بیشتری مصرف می کند نسبت به زمانیکه از کامپیوتر هیچ استفاده ای نمی شود.و یا اسپیکر برق زیادی مصرف میکند که در سیستم تلفن گویا نیازی به استفاده از هیچکدام نیست و تنها یک پاور روشن میماند.

دلیل دیگر که یک نوع ترس از روشن نگه داشتن کامپیوتر است نیز یک توهم بیش نیست. چرا که قطعات کامپیوتر حتی در صورت ایجاد بدترین شرایط، طوری طراحی شده اند که برق را قطع می کنند و در صورت ایجاد اتصالی نیز به دلیل بدنه فلزی کیس، این جرقه ها به بیرون کیس منتقل نمی شود تا مانع از ایجاد آتش سوزی شود. هرچند بطور قطع می توان گفت که با روشن گذاشتن چندین ساله کامپیوتر حتی یک بار شاهد ایجاد چنین خطراتی نخواهید بود. همانطور که شاهد هستید، عابر بانک نیز یک دستگاه کامپیوتر است که بطور شبانه روز بدون وقفه در حال کار می باشد. ولی آیا تاکنون دیده اید که یک دستگاه عابر بانک بطور خودکار دچار صدمه یا حریق شود؟!!!

 با این حال، نه تنها اختصاص یک کامپیوتر برای تلفن گویا ضرری ندارد بلکه با توجه به مزایای زیادی دارد، بعنوان تنها راه حل باقی می ماند.

تنها یک سیستم تلفن گویا که دارای یک پردازشگر باشد، می تواند بطور هوشمند به تلفن ها پاسخ گوید. چرا که دارای یک مغز متفکر بوده که در هر لحظه می تواند تصمیم گیری نموده و به تماس گیرنده پاسخ مناسب بدهد.

از طرف دیگر حجم زیاد فایلهای صوتی و بانک اطلاعاتی که نیاز به حافظه زیادی دارد تنها با استفاده از کامپیوتر قابل سرویس دهی به مخاطب میباشد. این درحالیست که تلفنهای منشی یا سنترال دارای حافظه بسیار محدودی میباشند.

مزیت بعدی امکان تغییر تمامی تنظیمات آن است که به کاربر این امکان را می دهد که در هر لحظه تغییرات مورد نیاز را در سیستم توسط نرم افزار مربوطه اعمال کند.(البته در صورتیکه شرکت طراح اجازه این کار را به کاربر داده باشند. همانند محصولات گروه نرم افزاری وصال) ولی در سیستم های مستقل از کامپیوتر، تنظیمات می بایست توسط شرکت سازنده و سخت افزار ارتباطی ای که در اختیار آنهاست درون دستگاه شما اعمال گردد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







:: برچسب‌ها: راه اندازی, خرید, تهیه, نرم افزار, تلفن, گویا, وصال, نسل, جدید, تلفن گویا,



نوشته شده توسط رضا عبدالهی در ساعت 20:43

به وبلاگ من خوش آمدید
ایمیل مدیر : jahadezarand@yahoo.com


جی پی اس موتور
جی پی اس مخفی خودرو

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان نرم افزار تلفن گویای وصال و آدرس vesalco.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






صفحه نخست | پست الکترونیک | آرشیو مطالب | لينك آر اس اس | عناوین مطالب وبلاگ | تم دیزاینر

.:: Design Theme By : wWw.Theme-Designer.Com ::.